091227

Hejsan gott folk!

Idag sov jag ganska länge, och sen har jag & min kära mor varit iväg fram tills för ett litet tag sen. Klockan är i skrivande stund 17.00, och man börjar nästan längta lite efter mat.. men jag kan erkänna att jag har fått en enorm avsmak för mat och har haft det ett tag. Sjukt tråkigt, men jag hoppas det kommer tillbaka snart.

Är ganska seg idag, men ändå glad. Mina fina vänner lyckas alltid med att ge mig ett stort leende på läpparna. Kroppen fylls av glädje och jag blir alldeles varm!

Tror nog jag ska springa ner till studion faktiskt, känns som om det är lite kreativitet på gång! Förresten, glöm inte "The Bodyguard" idag kl 21, på kanal 3 tror jag!

Vi hörs senare! =)



1 kommentarer
Postat av: C

För jäkla bra film :D



Ner och skapa något fint nu så vi andra får höra :D

2009-12-27 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0