091225

Juldagen är här. Någon mer än jag som är otroligt nöjd med julafton? Det var så underbart mysigt, och idag är det dags för personalfest med jobbet. Egentligen skulle jag bara vilja ligga på soffan hela dagen, haha, men det är så många jag vill träffa ikväll från jobbet så jag bara måste dit. Har lite ångest över kläder bara.. det regnar ju jättemycket idag, och är kallt, så jag hade tänkt ha strumpbyxor, men det får nog bli jeans istället med en snygg topp osv. Hoppas det blir snyggt! Är så dålig på att klä upp mig.. haha!

Imorgon, vad är det då? Jo, då börjar mellandagsrean. Tror ni jag ska shoppa? JA, DET SKA JAG. Haha! Om det finns något såklart... hatar när människor handlar bara "för att" när det är rea. Men jag tror det kommer finnas en hel del. Behöver lite nya underkläder, någon tjockare tröja, kanske även ett par jeans hade varit trevligt!

Någon mer än jag som ska ut på mellandagsrean imorgon?



2 kommentarer
Postat av: C

Jag ska antagligen, inhandla lite saker till familjen, Fullt kommer det vara :P

2009-12-25 @ 11:34:10
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

SV Vad kul, hoppas du får en trevlig kväll då :D



Själv mår jag bara bra men lite trött :P :)

2009-12-25 @ 16:03:43
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0