091211

Idag är jag megaglad. Det är fint väder, jag ska snart hämta ut min plattång, jag är ledig & jag har tre hyrfilmer. Sen är jag dock fortfarande förkyld, riktigt irriterande när man äntligen känner för att spela in lite i studion, men det kommer jag nog göra ändå om jag hinner.. Måste diska och dammsuga lite snabbt idag.

För någon dag sen fick jag hem den absolut bästa orderkatalogen någonsin. Sweden Rock Shop, och jag kommer bli fattig när jag beställt därifrån. Allvarligt talat. Ska köpa en Sonata Arctica flagga och ytterligare en tröja med det bästa bandet någonsin. Sen har dem många andra superballa tröjor, blusar m.m, och deras saker är också megahäftiga. Den är väldigt tjock katalogen, så det tar tid att gå igenom.. men det är vad jag gör just nu;


Den är bäst!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0