091210

Jahapp, hoppas detta blir en bättre dag än gårdagen!

Jag svarade inte alls på några mejl och diverse igår för jag var så trött och okoncentrerad, ifall ni undrar vart jag tog vägen. Men igår så kom till slut den sista droppen som gjorde att bägaren rann över om man säger så, och det kändes verkligen inte bra.

Idag ska jag också jobba från kl 11 - 19, och jag hoppas verkligen på en bra dag. Idag vill jag träffa massa trevliga människor och ge dem bästa service som är möjligt.. men bara för att ödet vill vara ironiskt kommer säkert en massa surkärringar, eller? Haha!

Ska dra gumpen till bilen snart och köra iväg mot tågstationen. Be för inga extrema förseningar idag..


Får bli en halv Madeleine till, den andra sidan blev för mörk.. ^^

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, jag som ville se den andra halvan som inte syns :(

2009-12-10 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0