091206 - Söndag..

Well, god morgon.

Vaknade av att lilla vovven min var jättekissig, så det var bara upp och dra på sig kläderna och ut, sen var han nöjd. Haha! Som tur är kunde jag somna om ett tag på soffan sen, och det var helt underbart.

Idag måste jag iallafall lämna tillbaka min jacka på Vero Moda. Fruktansvärt dålig kvalité för det priset får jag säga, plus att de svarta fläckarna går inte bort som finns på ärmen (nej, de sänkte inte priset ändå), och tjejen lovade mig och skrev t o m på kvittot att då skulle jag få pengarna tillbaka. Så det ska jag göra! Sen ska jag faktiskt köpa mammas julklapp idag, har bestämt mig för vad det blir.. spännande mammsen! Har nog faktiskt funderat ut brorsans julklapp också, får hoppas den lille tycker om det.. eller ja, lilla och lilla.. ungen är snart längre än mig! Panik.

Så jag ska snart bege mig!

Puss! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0