091204

Idag mår jag inte riktigt bra.. Det är lite bättre än igårkväll, och jag har äntligen fått sova länge, men det känns ändå kasst i kroppen. Men idag ska jag kurera mig så jag mår bättre imorgon!

Idag har jag ändå fått en del saker uträttade! Har pratat med Skat Öresund som alla som jobbar i Danmark känner till, och vilket trevligt bemötande jag fick! Kvinnan var jätteduktig och trevlig, och kunde bra engelska. När det är så viktiga saker vill jag antingen prata på svenska eller engelska så jag förstår ALLT, så man inte sitter som ett frågetecken efter 20 minuter i telefon..

Dem ringde precis från jobb också och undrade ifall jag ville jobba. Jag bara: "Eehh.. finns det ingen annan?" Haha, för jag är så jäkla slutkörd i min kropp så jag vet inte om jag hade orkat.. Egentligen vill jag bara ligga här på soffan och krya på mig och bara inte göra någonting.

Nu ska iallafall kolla Miami Ink. på tv, dega i soffan och klia vovven lite, den lilla sötnosen.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0