091201

Första december idag..

Vart tar tiden vägen? Det känns som om det var igår jag tog studenten, vilket är snart ett halvår sen (!). Känns även som om det var igår jag började på jobbet, men det är snart tre månader sen.. det är sjukt läskigt så fort tiden går. Fattar ingenting!

Nåja, gick upp tidigt idag för att gå ut med vovven, och wow vilken syn jag fick när jag gick ut! Kom upp mot cykelvägen och tittar bort mot kyrkan, och där ser jag den största månen jag sett i mitt liv, med ett perfekt ljussken och vackra moln runt omkring.. stog och gapade och såg säkert ut som ett fån, men det är sådant jag älskar i livet. Sådana vackra syner som ser ut som vackra målningar.. Det var fantastiskt!

Så idag ska jag snart bege mig mot tåget, och har knappt sovit inatt. Haha, är så himla trött! Brukar aldrig ha påsar under ögonen, men tjohej vilken hemsk överraskning jag fick när jag kolla mig i spegeln när jag vaknade, hahaha!

För övrigt har jag glott på Nyhetsmorgon under frukosten, och fan, jag klarar inte det. De intervjuar människor hit och dit och alla pratar i mun på varandra. Jag blir galen, jag pallar inte sådant! Blir bara oljud överallt istället.. haha!

Nu ska jag packa ihop mina grejer och ge mig av!

Puss!

1 kommentarer
Postat av: C

Håller fullkomligt med dig där med månen och så. Tog några fantastiska bilder utanför mitt jobb igår kväll.

2009-12-01 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0