Vilken dag!

Vilken underbar dag jag haft! ♥

Hade en fantastisk sånglektion idag med min älskade sångpedagog. Hon är så otroligt duktig, och är en utav världens absolut snällaste och finaste människor. Det var en skitbra start på dagen får jag säga! Perfekt uppsjungning, genomgång av en låt osv osv.

Sen stack vi ner och försökte hitta stället jag skulle sjunga på, och kom dit och det visade sig att soundchecken blev kraftigt försenad.. inte kul. Väldigt drygt får jag säga, men det blev till slut soundcheck och det kändes bra. Folket kom, och det var dags. Det gick väldigt, väldigt bra!

I publiken fanns min sångpedagog som inte sett mig uppträda på år och dar, och när jag är mitt uppe i sången (hon vet vad den handlar om och vad den betyder för mig), så ser jag att hon fäller tårar. Då brast det nästan även för mig.. Hur underbar får en människa bli? ♥

Så är precis hemkommen nu och vi ska äta lite och sen bara dega framför tv:n en stund. Ska bli gött!

Här har ni lite bilder från idag, pappa ställde upp på att fotografera lite, får ju erkänna att han är faktiskt ganska duktig för att nästan aldrig ens röra en systemkamera! Eller vad säger ni? ;)


Världens sötaste barn!


Jag sjunger. Man är inte världens snyggaste när man sjunger, HAHAHA! x)






Fick en sjujäkla bra bild på Turning Torso.. kolla lägenheterna nedanför, de låg precis vid havet.
Lovely ♥

2 kommentarer
Postat av: Ahå

Åh, jag hade velat vara där och hört dig sjunga igen :( Kul att det gick bra! Lika vacker som alltid! :)

2009-08-10 @ 00:42:24
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: H

Du är vacker även när du sjunger. Eller i synnerhet då...

2009-08-11 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0