Usch.

Dagen har varit lång, och haft en tung huvudvärk hela dagen. Skitjobbigt..

Dagen blev inte bättre heller. Sitter just nu och är så förbannad på vissa människor. Nu är det inte läge att säga fel sak till mig kan jag säga. Vet inte alls hur man ibland ska bli av med all aggression, sång hjälper ibland, men långt ifrån alltid. Fasiken alltså.

Ännu en gång tar jag upp ämnet ärlighet. Vad FAN är problemet med att bara vara ärlig? Är folk verkligen så jävla dumma att dem tror att de kan glida igenom livet på bara lögner?

Jag är besviken, väldigt besviken.

Jag tror jag säger godnatt till er nu, måste ladda med energi till morgondagen. Det är ju studion som gäller då! Det ska bli skitkul, ska se om jag hinner fotografera någonting för er som är nyfikna på hur det ser ut i en fin studio! =)

Puss & Godnatt! ♥

3 kommentarer
Postat av: Heyli

eeh alltså är jag helt borta nu eller jag minns inte att de fanns en låt som hette så ens, bara att albumet hette så :p everything fades to gray minns jag att en hette :)



sov så gott och hoppas du är på bättre humör imorgon :)

2009-08-17 @ 22:12:49
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: michelle

Oh, studio time för dig del. FAN VAD KUL! :)

Du får säga till när låtarna är klara!



Oj, vad har nu hänt? :(

2009-08-18 @ 08:10:24
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Annika

vad ahr hänt gumman??

2009-08-18 @ 15:44:38
URL: http://thetrutharehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0