Underbart!

Oj oj.. vilken lång dag. Vi har pratat hit och dit, kört hit och dit osv osv, men nu är det klart. Jag har nu min ÄLSKADE Blackberry Bold 9000. Köpte den av en grymt snäll kille från Landskrona (hitflyttad från Canada), och denna mobil är helt ny. Han hade två stycken, den ena använde han själv och den andra villa han sälja. Han lät den t o m vara helt oöppnad tills vi träffade honom idag.

Den är allvarligt talat världens ballaste telefon. Den har så galet mycket funktioner, den är en minidator. Den är helt underbar! Jag är verkligen förälskad i den! ♥

För övrigt, så fick jag det finaste mejlet någonsin idag. Jag har aldrig fått ett så fint mejl någongång. Det är från brudparen sen lördagens bröllop... och jag har aldrig fått så mycket beröm på en & samma gång förut! Tack kära ni, ni gjorde hela min kväll. All den beröm jag fick kommer jag ha med mig i baktanken varje gång jag känner att jag inte räcker till inom musik, för de orden de valde att berömma mig med.. dem var fantastiska. Tack! ♥

Nu ska jag snart ta en dusch, titta på "Beck" kl 21.30, pilla lite med telefonen (måste skaffa nytt telenorkort imorgon, mitt gamla är sedan Vodafones tid och fungerar inte på denna splitternya mobil.. haha!). Så imorgon måste jag även skaffa en reseadapter. Telefonen är ju från Canada, så måste ha en svensk adapter till, men tills dess kan jag ladda den i datorn. Den är så himla häftigt, och internationell! Ska ladda ner svenska imorgon till den via nätet.. den har t o m trådlöst inbyggt internet, BALLT!

Får kanske även åka in till läkaren imorgon.. i tre dygn i rad har jag haft en otrolig smärta i min högra handled, vi misstänker inflammation eller något i min led. Det gör riktigt ont, och jag orkar inte ha ont längre.. hoppas det är över imorgon, att gå till läkaren är dyrt nuförtiden (har redan varit där en massa detta året, nu räcker det!).

Någon som kan tipsa om caféer runt Helsingborg/Landskrona/Malmö som har Wifi förresten?

Puss på er! ♥


Min nya älskling. Min egna Blackberry.

2 kommentarer
Postat av: Matilda

Får man fråga hur mycket du fick betala för den? :)

2009-08-10 @ 23:18:02
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Postat av: -

hej en fråga, vet ej om du fortfrande har den men tänkte fråga har du tele2 på den? och funkar alla fuktioner utmärkt osv, dvs facebook twitter msn app world osv. Hade vart kul om man kunde få svar!



jätte in header :)

2011-01-29 @ 21:01:28
URL: http://lillshawty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0