Studioinspelning avklarad

Hej igen allihop!

Nu är jag hemma igen. Det har varit en lång dag, men får ju avslöja att det blev även mycket roligt prat, en kebabrulle och en runda ner till pressbyrån! ;)

Min älskade sångpedagog följde med idag, vilket verkligen var grädden på moset. Jag spelade in låten "Hurt" (som kommer upp på min myspace SNART, håll utkik!!), och det gick jättebra. Till en början kände jag att jag inte stod så jättebra, och jag kom inte riktigt ner i mitt stöd som jag använder i min teknik, för det är ändå 3-4 år sedan jag spelade in i en sådan studio sist, och det är verkligen en helt annan grej att spela in i professionell studio än att uppträda live á la Sommarchansen. Men efter ett tag, då jävlar gick det bra, och jag tycker det känns riktigt bra. Tror slutresultatet kommer bli bra, får hoppas!

Jag hann inte fotografera så mycket, det var intensivt arbete, men jag har några bilder ni allt ska få se. Jag meddelar här på bloggen när den nya låten kommer upp, så får ni mer än gärna kommentera vad ni tycker! =)

Ska packa lite nu, för imorgon åker jag & min mor till Göteborg! ♥






En liten del av den fina studion, grymt bra producent för övrigt!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0