Pizzadags!

Blir ett impulsivt besök hos pizzerian i vår lilla håla ikväll! Hela familjen var sugen på lite onyttig pizza och läsk, så det låter nice.. Haha!

Beställde den silvriga paljett klänningen innan idag! Får det billigare som medlem, plus att nelly.se inte har någon fraktkostnad i august månad. PERFEKT! Kommer bli helball på scenen.. tänker på den kvällen (vet ej när ännu), som jag ska uppträda på Wallmans. Ska nog bli bra det!

Funderar även på att klippa lugg.. för nu är mitt hår så långt och tjock, att jag inte kan ha mittbena/snedbena utan att det ser ut som om jag fått ett stekjärn mitt i skallen. Helt platt alltså. Så är det med tjock och långt hår.. haha! Men en tjock lugg vill jag inte ha, ser dumt ut på mig bara, men tänkte en lite tunnare som kan rama in ansiktet lite fint. Vad tror ni om det? =)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0