Nästan färdig

Nu har jag nästan packat färdigt. Har packat ner strumpor (får inte glömma strumpor!), smink, plattång m. hårdprodukter.. Datorn ska laddas fullt innan vi sätter oss på bussen, strömkabeln ska med, kamerans usbsladd + laddare ska med.. Något annat? Har jag glömt något tro? Hm.. tandborste, linser + linstillbehör, tandkräm.. öhm, det är nog det som behövs!

Senare blir det inte lite middag, och man får väl dubbelkolla så man inte har glömt något.. haha! Känner på mig att bussresan kommer bli lite seg.. nåja, det ska bli kul att åka iväg med mamma iallafa, hoppas bara vi får platser ihop på bussen. Inte kul att sitta knäpptyst i två och en halv timme bredvid någon svensson som ALDRIG pratar med främlingar. Haha! x)


Jaja, inte världens grannaste bild på mig, men vadå? It's me! (:

1 kommentarer
Postat av: michelle

Jadå vi kan ju höras på måndag kväll eller nått!



Ah, det är fint och PINUPA! :)

Ohja, får ju inte glömma skinnjackan och ett par galet fina pumps också .. x)



Ha det så trevligt i Göteborg! :)

Puss & kram

2009-08-19 @ 15:17:04
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0