Mat

Efter flera timma slöande i soffan mår jag nu faktiskt inte bättre. Haha, så dåligt! Har vilat, ätit lite osv.. men inget hjälper, och jo jag har tagit huvudvärks piller/tigerbalsam/zon som fan om ni nu undrar, haha!

Nåväl, nu ryktas det att vi ska iväg och äta, det ska bli mums. Är riktigt hungrig!

Förresten, är det någon mer än jag som bara älskar "Herrarnas dassbok?" Jag har sjukt bred humor egentligen, och kan skratta åt världens mest torra skämt.

Låt mig bjuda på några roliga läkargrodor ur riktiga läkarjournaler innan jag åker iväg:

* "Avföringen har samma färg som dörrarna på avdelning 19"
* "Ibland mår patienten bättre, ibland sämre. Ibland mår hon inte alls"
* "Kräkningarna försvann på eftermiddagen, likaså maken"
* "Har huvudvärk i huvudet"
* "Idag till lunch får patienten akuta diaréer"

Hahahaha, JAG DÖR! x)

See ya! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0