Malmöfestivalen

Var ju på Malmöfestivalen igår, och det var jättetrevligt! Såg massa fina bilar, konstverk som var av det lite ovanligare slaget, sen sprang jag & mamma förbi en loppis i en fin liten bakgård som vi kastade oss in i. Där hittade jag flera svarta nagellack som var helt oöppnade, för bara en tjuga styck! Hittade även ett par söta pärlörhängen i ett stånd någonstans.

Idag har jag för övrigt abstinens. Marabou mjölkchoklad framför mig nu är en dröm. Det är helt sjukt jobbigt.. JAG VILL HA!!! NU!! Men jag bör inte. Jag bör verkligen inte. Men det är ju så gott.. Åhh vad jobbigt.


Fin bil...


Konstverk av... rör? Haha!


Nagellack och örhängen! =)

1 kommentarer
Postat av: Heyli

alltså hörde du hela skivan? kul att du räknar dagar ;) ska du se dom i vinter?

2009-08-17 @ 19:54:58
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0