Jobbcoach

Nu, lite efter kl 11 skulle ju en jobbcoach ringa mig, och jag får ju erkänna att det kändes faktiskt bra. Hon var jättesnäll, och ville verkligen hjälpa till! Ska dit nästa vecka, den 25:e och skriva ihop ett personligt brev med henne osv, det ska bli trevligt, för hon var lätt att prata med!

Jag bara önskar så innerligt att jag hade kunnat få jobba med musiken, det är ju det jag vill, och jag tänker verkligen kämpa för det. Men fram tills det händer något så hade det varit trevligt med ett "vanligt" jobb om dagarna så man hade kunnat få in lite pengar.. Det är ju även mer än en månad tills jag får rätt till något bidrag överhuvudtaget, så jobbigt.

Well well, nu ska jag göra lite som jag fick i uppgift att göra av jobbcoachen, och försöker hålla hoppet uppe om en framtid fylld med musik. =)

1 kommentarer
Postat av: Trisnic

Du kommer sluta med ditt drömjobb i slutändan ändå, det är det som är viktigast!



puss från ditt absolut största fan

2009-08-17 @ 12:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0