I'm going home!

Nu är jag återigen hemma, och är mätt & belåten. Har precis krängt en sådan där pizza man gör i ugnen, så himla gott!

Var som sagt i stan och fikade med en gammal väninna, och oj vad jag har saknat henne! Vi hade det jättemysigt och besökte det nya caféet i stan som heter "Espresso House", det var mysigt men jag går nog inte dit igen. 23kr för en 25cl cola är fanimej alldeles för dyrt. Ärligt talat. Det är helt sjukt tycker jag! Nåväl, det var trevligt som bara den, och jag längtar tills vi ses igen! ♥

Vi var lite snabbt inne på H&M och GinaTricot, och jag hittade en jättemysig tröja till hösten jag tänkte köpa.. 199kr är inte farligt för en sådan fin tröja. Får köpa den på fredag tror jag, hinner ju inte imorgon!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0