Hjälp!

Nu behöver jag faktiskt någons hjälp, haha!

Har länge suttit och googlat mig fram och tillbaka som en dåre för att kunna hitta svenska språket till Blackberry, utan framgång kan jag säga. Det ska finnas, men vart fanken då?

Är det någon överhuvudtaget som kan hjälpa mig? Hade verkligen uppskattat det, för visst, engelska går jättebra i telefonen, men svenskan hade underlättat enormt och man hade ju förstått alla funktioner ännu bättre!

Snälla, hjälp mig! ♥


Jag & min Blackberry ♥ Kärlek!
1 kommentarer
Postat av: Linus

Efter lite googlande verkar det som att du ska använda BlackBerry Desktop Software för att installera fler språk. Följde det med en CD så finns programmet antagligen med på den, eller så kan du ladda ner det från deras hemsida.



Installera det programmet, dra igång BlackBerry Desktop Manager och välj Application Loader. Så värst mycket längre än så kommer jag inte eftersom programmet vill att jag pluggar in min Blackberry - och det blir lite svårt eftersom jag har en Nokia :-) Hursomhelst så tror jag det finns språkstöd att installera därifrån.



Inte så jättespecifik hjälp kanske, men det pekar dig förhoppningsvis i rätt riktning.

2009-08-16 @ 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0