Fixed!

Nu har jag tagit mig en dusch, hämtat stolar, dukat, plattat håret och lyssnat på Sonata Arctica ♥

Gästerna kommer vid kl 19, och fram tills dess ska jag hjälpa till lite med middagen, och bestämmad vad jag ska ha på mig.. vad har man på sig på sådana här hemma middagar? Haha, kass jag känner mig. Blir jeans och en top tror jag.. eller är det fel?

Är supernöjd efter besöket hos frisören igår! Håret är superlent, och det glänser som aldrig förr. Så som mitt hår ser ut idag har det aldrig sett ut, aldrig så friskt! Tyvärr syns det inte på bilderna, speciellt inte cambilderna.. haha! ;)

Nu ska jag lyssna färdigt på David Cook - Permanent, och sen fixa lite med maten och drickan.

Puss! ♥



Jag för någon minut sen ^^
1 kommentarer
Postat av: Hemligt:)

Fin som sören:)<3

2009-08-14 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0