Bra dag!

Vilken underbar dag det är idag! ♥

På väg till Arbetsförmedlingen träffar jag en utav de snällaster människorna i världen, Anders Kungsman. Snackar lite om några småprojekt osv, avslöjar inte mer än så.

Sen på AF gick det helt okej. Charlott som är min jobbcoach är gudasnäll, och vilket proffs hon! Förstår hennes kunskap efter allt hon har varit, chef här & där! Haha, supertrevlig. Glad att jag fick henne kan jag säga!

Efter det mötte jag upp med Michelle nere på stan, gick och kollade runt lite och blev lite fattigare.. typiskt. Men det är Michelles fel, haha!  Hittade ett par spetshandskar (enligt mig är handskar hösten accessoar, LÄTT!), sen tog vi en glass, och sen ett spontant ryck att åka tillbaka till vår gamla gymnasieskola och träffa lärarna, haha! Det var skitkul och de verkade ju faktiskt uppskatta det! =) Kändes bra egentligen att inte vara elev. Väl där fick jag reda på lite nya småsaker som kanske kommer hända, mig inkluderat, ska bli supertrevligt.

Nu ska jag äta, för sen ska vi iväg på lite äventyr här hemma. Visar kläderna senare, om ni vill? ♥


Huet' Michelle! =) Haha!


Min f.d lärare Kristofer! =)


Den oändliga korridoren.. haha!

Kläderna kommer upp ikväll. Puss! ♥
3 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Klart vi vill se kläderna :D

2009-08-25 @ 20:24:59
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: michelle

Tack för idag, fett trevligt & roligt! :)

2009-08-26 @ 00:06:40
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: julia

och där sitter jag! :D

2009-08-27 @ 23:11:09
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0