090812

God förmiddag! ♥

Hade det jobbigt med att somna inatt. Huvudvärken var så extrem att jag bara ville gråta, men jag får tacka för att jag vaknade upp utan huvudvärk, än så länge! =) Känns skönt.

Har ätit en god frukost och har kollat efter jobb, utan framgång. Är nådigt trött på den skiten nu om jag ska vara ärlig. Orkar inte med det mer. Man söker & söker utan framgång.. men ja, får väl hålla tummarna för att någon arbetsgivare tycker man duger.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Lite studio tänkte jag, jag vill sjunga, men shoppa lite hade ju inte varit galet fel heller.. men det får jag väl hoppa.

Sitter och surfar runt lite efter skor.. Jag behöver väl inte nämna att jag älskar skor? Nä, tänkte väl det! =)


399kr, Nelly.se


399kr, Nelly.se


575kr, have2have.se

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Underbara skor! :)

2009-08-16 @ 19:12:27
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0