090811

Hej!

Idag är det en konstig dag. Haha! Vädret skiftar mellan lite småkyligt och skitvarmt, vad ska man ha på sig? Ingen aning. Vaknade med huvudvärk, och FORTFARANDE ont i mina högra handled. Haft lika ont nu tre dagar i rad, tagit alla salvor vi har här hemma och t o m panodil, men det hjälper inte. Weird?

Sitter nu här efter en redan lång dag. Varit i stan med pappa & uträttat ärende, sen hjälpte vi även farmor till banken och var hos henne en bra stund.. Väl hos farmor satt jag & kollade i Landskrona City tidningen, och fick en mindre chock. Dagens citat var av mig! HAHAHAHA! Jag dör.

"Jag har aldrig någonsin känt att jag vill satsa på musik. Den bara finns där. Som en självklarhet" - Madeleine Liljestam

Haha, okej. Dagens citat? Det var ett svar från en intervju med HD för några dagar sen tror jag, men man blev allt lite chockad, men kul var det! =)

Nu har jag köpt med mig SOLO hem, ska läsa lite snabbt, sen försöka lyckas med något nere i studion, sen ska jag nog faktiskt försöka städa lite. Känns som om jag borde städa mitt rum iallafall! =)

Vad gör ni idag? ♥


Hahahaha, jag dör x)


Nya SOLO! =D Köp den, nagellacken man får till var DÖ SNYGGA! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0