090810

"It's raining men, hallelujah it's raining men!"...

Nä, det regnar inte män, men fy tusan vilket dåligt väder det är idag! Har regnat hela morgonen, och det är riktigt grått och trist. Men det kan bli en bra dag ändå!

Idag ska vi göra lite ärenden, men senare idag tänkte jag slå mig ner i studion och spela in lite Eva Cassidy tolkningar faktiskt. Får hoppas det kan bli något så pass bra att man kan lägga upp det på min myspace! För er som undrar när det kommer nytt på myspace kan jag ju säga att håll ut, slutet är nära. Hahaha! =)

Jag ska göra mig iordning nu, sen är första stoppet vid Center Syd/Siba. Förresten, är det någon som har erfarenhet av telefonen Nokia E71? Den är sjukt snygg, och jag har känt lite på den och den verkar okej. Vill egentligen ha en Blackberry, men det är bara en beställningsvara..

Så hjälp mig nu, Nokia E71 eller den nya Blackberry?


Denna?


Eller denna?

1 kommentarer
Postat av: Linus

Inte helt lätt det där faktiskt.



Blackberry 9000 (om det är den du menar) är några tusenlappar dyrare än Nokian - ca 2000 spänn enligt prisjakt.nu.



Blackberryn har en snabbare processor, mer minne, skarpare display, trevligare användarinterface och är antagligen trevligare att nätsurfa på (bättre inbyggd webbläsare), men Nokian har betydligt bättre batteritid och det finns riktigt gott om program att ladda ner till den. Har aldrig hört någon säga något direkt illa om E71:an. Populär jobbtelefon.



Beror på vad du ska ha mobilen till, tror jag. Ska du t.ex. mest SMSa klarar du dig lika bra med Nokian.



Nu är jag osäker på om min kommentar hjälpte överhuvudtaget :-)

2009-08-10 @ 11:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0