090807

Hej allihopa! ♥

Dagen efter vinsten i Sommarchansen, och det känns fortfarande overkligt. Blev väckt imorse av att radio ringde mig och ville varna mig för att de skulle ringa 20 minuter senare för direktsänd intervju. Skitskoj! Under tiden jag väntade på att de skulle ringa ringde det från Malmö. De som håller i allsången där (som har sin avslutning på söndag), ville att jag kom dit och sjöng en låt. Så så ska det bli!

17.30 i Västra Hamnen, Daniaparken uppträder jag alltså på söndag den 9:e augusti! Kom gärna dit då det som sagt är avslutning, så det blir en mysig kväll med mycket folk!

Nu är kl runt 9, så nu ska jag äta en god frukost och snacka lite med resten av familjen.

Vi hörs senare! ♥

1 kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Madeleine!!!

Jag har lagt upp ditt gästspel i Allsång, Västra Hamnen på söndag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0