090806

Tjenare allihop!

Idag vaknade jag upp av solens strålar i mitt ansikte, samtidigt som en kall morgonvind drog in genom rummet.. Det var underbart. Minuten efter hör jag min lilla vovve springa uppför trappan och förstår vad som hända skall. Pang, så hade jag den lilla svarta sötsaken hos mig i sängen. Han la sig så gulligt bredvid mig och han luktade ju gott, nytvättad! Haha! =)

Sen bar det av till tandläkaren i stan. Låt mig citera honom: "Du har så perfekta tänder  så jag kallar inte dig förrän om 2 år". Haha, lovely. Fick lite banankräm, sen stack jag och handlade strumpbyxor till kvällen, sen sprang jag snabbt in och köpte den där tjocka tröjan på GinaTricot, skitfin!

Kom precis hem nu, så nu ska jag duscha, tvätta håret och sen ska jag platta till håret, sjunga upp lite osv! =)

Vi hörs kanske senare, om jag hinner! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0