090805

Hej! ♥

Idag var jag uppe tidigt. Gick upp vid kl 8.30 och gjorde mig iordning för att åka med pappa till Lund. Vi skulle kolla lite på Media Markt och lämna in vår GPS som lever sitt eget liv? Haha!

Precis hemkommen därifrån, och ska göra mig lite iordning. För vid kl 13 kommer en gammal väninna hit och vi ska ta bilen in till stan och fika, ska bli så mysigt! ♥

Imorgon är det Sommarchansen Final och jag har bestämt klänning, skor och frisyr tror jag.. Har håret uppsatt idag, så ska tvätta det sen och platta det och försöka göra något snyggt imorgon!

Nu ska jag bege mig till mitt rum och se vad för snyggt jag kan hitta på min älskade klädstång att ha på mig.. Får nog göra lite lunch också, magen kurrar!

Hörs senare!

1 kommentarer
Postat av: Trisnic

hej madde, tänker på dig, hoppas du har det bra:) du kommer vinna den där tävlingen och vem vet, priset kanske är en rufsig dude som känner dig väl:)

2009-08-05 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0