090804

Hej Allihopa! ♥

Idag är jag utvilad och är lagom pigg idag! Idag kommer även en gammal vän till pappa från Göteborg med sin fru. Det ska bli riktigt trevligt, det var många år sen, och denna vännen till pappa är en helt otrolig & fantastisk gitarrist, så vi ska nog spela in lite i studion när han är här också! =)

Skulle även vilja sticka och shoppa lite faktiskt.. Nova Lund lockar som bara den. Köpa någon mysig kofta till hösten, se efter ett par snygga stövlar, och även kanske hitta något snyggt tills på torsdag (Sommarchansens final).. Men jag får se, det hade varit nice iallafall.

Nu har jag precis ätit frukost och degat ett bra tag, ska göra mig lite iordning hade jag tänkt innan vi får besök!

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0