Världens stoltaste syster!

Jag är, utan tvekan, världens stoltaste syster.
Min bror hade sin första konsert ikväll med orkesterna han spelar i,
och det var helt underbart.

Jag satt där och filmade ALLT, höll mig från att gråta, skakade av nervositet..
När allting var över, och min otroligt talangfulla bror satte allting så jäkla tajt och sjukt bra,
då log jag otroligt brett och kände en otrolig underbar känsla. Stolthet.

Jag är supernöjd med kvällen, vi firade min brors första, extremt bra, framträdande
med pizza i den nya restaurangen i Asmundtorp (goda pizzor för övrigt och jättebra personal!)

Nu ikväll ska jag verkligen parkera my ass i soffan och bara slappa... Haha!
Dock verkar det inte finnas något bra på tv.. Det var visserligen längesedan jag såg PS I love you.. på tiden kanske? Haha!

Får se hur det blir, ville iallafall berätta om min kära bror.. Han är så otroligt talangfull. Jag vet att, fortsätter han med detta, kan ingenting stoppa honom. Enorm talang!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0