Valborg

Drog iväg en runda till stan innan, handlade mat, hyrde film och hamnade även på pizzerian och krängde pizza till middag. Det var gott får jag ju säga, men så jäkla onyttig man känner sig.. Det väntar ju även massa godis om en stund, haha.

Vi hyrde bland annat "Yesman" med Jim Carrey, som jag och brorsan precis såg färdig, och herregud så bra den var!
För många människor säger nej till allt de erbjuds, och jag tycker det är så synd. Man blev verkligen helt pigg av filmen, och lite rastlös faktiskt, nu vill jag ju göra en massa saker, men man får hålla sig i skinnet.

Härnäst tror jag vi ska se "The Day the Earth Stood Still", någon som sett den? Är den bra? Jag brukar inte tycka om sci-fi filmer direkt, men jag tycker att Keanu Reeves är jättebra så jag tror på den filmen ändå, den verkar ju ha ett syfte om jag inte fattat det fel heller?

Nu ska filmen slås på tydligen, så ha en trevlig kväll!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0