Nova Lund

Kom hem för ett tag sedan efter en heldag med min kära mor på b la Nova Lund.
Vi hittade en massa kläder, och t o m mamma köpte klänningar! WOW!
Det händer alltså inte för ofta, men nu hittade hon skitfina klänningar, i hennes storlek,
på rean, alltså helt perfekt! =)

Jag själv hittade ett vanligt och ett halterneck linne på H&M, 50kr stycket.
Ett par svarta jeans från TopShop på rean fär 200kr, kostat 699kr, haha!
En jättesöt klänning på Gina Tricot som faktiskt är blommig, jag har aldrig gillat blommigt förr
men denna klänningen är tusen gånger snyggare än på bilden nedan!
Och även ett underklädesset från Gina Tricot (29kr/del) på rean!

Toppen! Jag älskar rea. Haha!

Det som gjorde min dag och gav mig enormt med energi var överraskningen jag fick innan.
Jag har inte blivit så glad på väldigt länge! Personen jag vill tacka heter Kim... TACK!!!





149kr, och sitter som gjutet!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0