JAAA!

Madeleine har nu körkort. HERREGUD.
Känns så jävla skönt att ha det fixat nu, det är en så underbar känsla.

Jag är helt mållös. Att köra hem nu var bara så.. speciellt.
Jag fick köra upp med en namn vid namn Gunnar, som var en otroligt trevlig och bra man.
Det kunde bara inte bli bättre! Vi snacka musik hela tiden, och han utsöndrade en så enormt positivt energi,
att det kunde inte kännas annat än bra.

När vi sen hade stannat igen, då sa han: "Inget snack om saken. Klart du är godkänd".
Pinsam som jag är skrek jag: "VAA?! Du menar allvar? Guuuud vilken lättnad!"
Haha, och då ville han även påpeka att det var den bästa och trevligaste uppkörningen på mycket länge sa han.
Då kan man inte låta bli att bli stolt över sig själv! ;)

WOOOHOOO!!


Såhär såg jag nog ut ungefär när jag klarade körkortet.. charmigt ^^
2 kommentarer
Postat av: frida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!

fan vad häftigt!:D

2009-04-09 @ 20:09:06
URL: http://marijama.blogspot.com
Postat av: Kissdockan

Har inte läst bloggar här på några dagar, haft fullt upp, så här kommer ett lite försenat GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

2009-04-14 @ 00:45:46
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0