Glad Påsk!

Glad Påsk på er alla.

Idag vaknade jag 08.30, och gick direkt ut på en promenad med mina lilla vovve.
Underbart väder, fast blåsten hade ju dock kunnat försvinna, men man kan inte få allt!

Idag bär det av till Center Syd med familjen för storhandel av mat, men jag kommer ju smita in på själva Center Syd såklart och kolla in butikerna istället.

Snart komme Peugoten tillbaka från verkstan (vår andra bil), och dååå kommer jag köra vi.
Nu har vi nämligen bara en Volvo V70, som är pappas älskling, och att köra den och ha pappa bredvid,
OJ så jobbigt, hahaha! ^^ Blir nervöst och fel stämning, så jag ska inte röra den, den är inte skön alls ändå faktiskt!
Så på tisdag, kanske någon dag efter det kommer Peugeoten tillbaka, och jag längtar!

I eftermiddag blir det god påskmiddag med familjen + farmor, och ikväll blir det en thriller film och massa godis, mys!

GLAD PÅSK!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0