2009.04.27

Måndagen har återigen inträffat, och här sitter jag trött som ett as efter en skoldag.
Måste medge att det har varit sjukt roligt.. men idag är jag verkligen trött i allmänhet!
Det hinner jag dock egentligen inte.. Jag ska nämligen skriva färdig min slutrapport, och bränna ner hela mitt arbetet på en skiva också tänkte jag göra ett omslag till det också i Photoshop för att det ska bli lite finare.

Har ni några idéer på vad man kan ha på omslaget egentligen? Känner totalt okreativ idag.
På tal om det ska jag göra färdigt en sista sak till min tavla till nutida konsten också... Attans.

Prov nästa vecka i musikteori, hoppas verkligen det går vägen, satsar ju på högsta betyg!
Har lyckats får högsta betyg nu även i båda ljudteknikkurserna, vill fan ha det i teori med, för jag vet ju att jag kan!

Om en timme ska bilen vår till bilprovningen för att besiktigas, håll tummarna för att den går igenom så vi inte stöter på ett problem. Den jäkeln har redan kostat för mycket.. suck.

Innan jag avslutar vill jag tipsa om en hemsida som är en utav mina favoriter.
Innehåller allt möjligt skit, och har jättefina akutpresenter i fall du är ute i sista sekunden! ^^
Bluebox heter hemsidan, och klicka här för att komma dit.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0