2009.04.17

Åh vilken jäkla dag egentligen. FY fasiken vad skit jag har mått.

Mitt nya pencillin (antar jag såklart) verkar utlösa migränen som fan, plus att jag innan idag hade feber.
Har inte tagit tempen nu, men antar att det sitter kvar. Ena stunden kokar jag, andra stunden fryser jag som fan.
Var hemma vid 15 tiden, men la mig på soffan och somnade faktiskt, och vaknade precis, känns skönt att ha fått vila lite.

Gjorde muntliga provet idag, det gick ok, inte så bra som det hade kunnat vara dock, men jag mådde verkligen dåligt.
Gjorde det inför tjejerna i klassen, tyckte det räckte. Jag kände att det var ett så pass personligt tal, och känsligt, att det inte kändes rätt ifall killarna hade varit där.

Känner mig helt dåsig just nu. Har nog inte vaknat ännu, men måste ringa läkaren imorgon tror jag.. Stod att man skulle försöka avbryta pencillin kuren om man fick feber och sämre allmän tillstånd, så som jag nu.
Detta är INTE kul. Snacka om att jag är trött på detta nu.

Hur ska jag kunna göra kvällen bra ändå? Förslag uppskattas!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0