2009.04.16 - Ledig dag!

Idag är det vår lediga dag från skolan.
Precis en vecka sedan jag klarade körkortet, och i skrivande stund för precis en vecka sedan började jag min uppkörning. Man har fortfarande inte riktigt smält det, haha!

Men, det blir inte mycket ledighet idag ändå. Imorgon gäller muntliga nationella i Svenska B, och jag är väl inte jättenervös än, men jag hatar verkligen att stå och prata framför folk, speciellt när man vet att de inte riktigt bryr sig.
Jag har valt ämnet mobbing, och för mig blir det ett känsligt tal då jag kommer dela med mig av personliga tankar och erfarenheter. Hade varit skönt att bara få redovisa inför tjejerna i klassen faktiskt... men ja, det är som det är.

Idag blåser det även som fan faktiskt, riktigt jobbigt. Jag vill ha den där mysiga vårvärmen och vindstilla återigen,
hoppas det återvänder!

Nu måste jag fortsätta plugga.. jag är inte glad för det längre, riktigt trött på det, usch.
Förresten, "Medium" ikväll på tv kl 21, skitbra program!


Skönt när man inte behöve plugga "vanliga" ämnen mer!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0