2009.04.15

Oj, vilken konstig dag det varit idag. På både gott och ont.

Vaknade upp av att man fick ringa vårdcentralen och få en tid efter skolan,
mina problem med njuren har ännu inte gått över och nu hade det blivit värre.. inga fler direkt detaljer ang. det.
Sen är det lite andra grejer idag som gjort mig jävligt besviken, jag förstår bara inte ibland.

Sen är vår underbara svenska lärarinna sjukskriven terminen ut antagligen, NEEEJ!
Hon är så bäst, jag vill att hon bedömmer mitt muntliga tal till nationella nu på fredag, men nej..
Vi har fått en vikarie. Hon är säkert jätteduktig, men vår ordinarie lärarinna känner oss utan- och innantill och är fan bäst..

Men, jag gjorde ljudteknik provet och fick fan MVG! Hahaha, i det läget var jag så jäkla sur och ledsen när jag skrev provet, så jag bara kladdade ihop någonting och sket faktiskt hur det än skulle gå, men så fick jag MVG, sjukt bra det kändes.

Efter skolan bar det av till läkaren, fick även denna gång en supertrevlig läkare, och fick nu nytt pencillin.. börjar bli jäkligt tjatigt att tugga piller för jämnan. Nej, nu vill jag bli frisk. Hälsan är det absolut viktigaste!

Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma. Så jäkla skönt det känns, men nu är det bara mer arbete som väntar.

Dock fick jag en cd på posten idag, bandet heter "Charons Nymfer" och innehåller deras tolkning av Bellmans låtar.
Gitarristen där heter Thomas (grymt trevlig snubbe) och spelar även i ett annat band jag vill rekommendera som kallar sig Devian!
Klicka här
för att komma till deras myspace!

Nu ska jag öva på mitt muntliga tal till svenskan, och hoppas på att morgondagen kan bli bättre än idag.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0