2009.04.06 - Solig måndag!

Måndag återigen, men är lite annorlunda denna vecka för jag har påsklov.
Underbart tänker man direkt, men det kommer inte bli så mycket lov för min del.
Har körlektioner nu hela veckan, och på torsdag är det uppkörning! Jag är galet nervös,
men försöker att inte tänka på det.

Sen ska jag öva på:

Muntliga nationella prov i Svenska B
Ljudteknik prov
4 låtar för en provsjungning nästa måndag för ett band
X antal låtar till en självständig spelning den 22:a april

Göra färdigt i studion:

Projektarbete
Två låtar till ett brudpar
En annan låt (hemligt tills vidare)
X antal låtar med pappa för vår kommande myspace

Så jag har lite att göra ändå faktiskt, men ska ta en sak i taget och försöka andas ut!
Men snälla ni, håll tummarna för mig på torsdag. Klarar jag inte uppkörningen kommer jag bli helt knäckt, det är även så himla mycket pengar, jag har inte råd till ytterligare en uppkörning!

Här är det jättefint väder, och jag ska göra mig i ordning för att sen åka in till stan till körskolan! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0