2009.04.03 - I Östergötland!

Har inte kunnat uppdatera på hela dagen.
Efter skolan bar det direkt av hem, packa väskan och köra iväg! =)

I skolan var det helt underbart och roligt, blev även intervjuad idag till någon lokal tv-kanal i Landskrona.. kan jag gärna glömma bort, jag hatar sådant, jag är nog nästan lite för blyg! ;) Haha! Men killarna som intervjuade mig från mediaprogrammet var jätteduktiga, fattar inte hur dem vågar att intervjua på ren improvisation, jag hade dött, haha!

Så nu, efter flera timmars biltur, och en snabb visit hos min ena moster & mina kusiner, så är vi äntligen på hotellet, Scandic Hotell, skitbra är dem! Rent, snyggt och trevlig personal, också är det fan billigt jämfört med alla andra hotell och vandrarhem.. här finns ju t o m Statoil precis bredvid, I like!

Nu blir det en snabbdusch, och sen försöka sova. Ska upp tidigt imorgon. Ut på stan ett bra tag, och sen till mormor på sjukhuset. Det sägs att hon mår lite bättre, men långt ifrån bra.. Så jag håller mina tummar, jag vet att hon kan höra mig i alla fall. Kommer bli jobbigt att se henne pga. att hon knappt kan röra sig.. men jag får försöka hålla mig, orkar verkligen inte gråta! =/

Har förresten tagit med kameran, så hoppas jag kan fixa några fina bilder tills imorgon! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0