2009.04.02 - Körskola!

God Morgon!

Snart bär det av till körskolan. Kl 10.35 ska jag ha körlekion, eller ska faktiskt ha en dubbellektion.
Jag känner på mig att min körlärarinna kommer att grilla mig ganska bra nu innan uppkörningen bara för att jag ska klara det, hahaha! Hon är så go, fy tusan vad man kommer sakna dem på körskolan sen..

Sen ska jag vidare till vanliga skolan och se en föreställning som Öresundsteatern i Landskrona satt upp. "The Big Bög Show" heter den, har INGEN aning om vad den handlar om, men det lär man ju märka..
Sen ska jag tillbaka till körskolan igen och gå igenom själva bilen, jättekul.. eller inte, haha! ^^

Måste springa till bussen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0