Fredag 2008.09.19


Stevie Wonder i Globen, Stockholm.
Orden jag får fram är följande:

Mästerligt, oförglömligt, proffsigt, fantastiskt, underbart.
Det var helt obeskrivligt att se denna legend i Stockholm.
Jag som så länge trott att jag aldrig skulle få se en konsert med självaste Stevie Wonder.
Han var fantastisk, herregud.

Låtlistan på konserten var följande:

1. "All blues"

2. "As if you read my mind"

3. "Master blaster (Jammin')"

4. "Did I hear you say you love me"

5. "All I do"

6. "Knocks me off my feet"

7. "People make the world go round"

8. "Higher ground"

9. "Concierto de Aranjuez"

10. "Don't you worry about a thing"

11. "Visions"

12. "Living for the city"

13. "Part-time lover"

14. "Overjoyed"

15. "I'm gonna laugh you out of my life"

16. "Ribbon in the sky"

17. "My cherie amour"

18. "Signed sealed delivered"

19. "Sir Duke"

20. "I wish"

21. "Isn't she lovely"

22. "Do I do"

23. "I just called to say I love you"

24. "Happy birthday"

25. "Superstition"

26. "As"

Helt perfekt låtlista, och kan säga att den sista timmen, då dansade hela Globen så att det skakade, bokstavligt talat.
Inspirerad till en ny vecka med projektarbete, och det ser jag fram emot.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0