Måndag 2008.10.27

Höstlov!

Äntligen har jag fått sova ut och vakna upp till en vacker sol och inget nattmörker.
Underbart.

Har börjat skriva med mina inlämningar nu till Psykologi A och Svenska B, men har även börjat med projektet.
Jag har saknat projektet, och denna vecka kommer jag absolut att ge järnet när man har så mycket tid.
Sitter nu och skriver på en text till den ännu ej riktigt klara egenskrivna låten. Ska även skriva in den helt färdiga låten (som bara ska mixas färdigt), så jag har samlade ackordanalyser och text på datorn.

Återkommer senare idag efter allt arbete.

Tills dess bjuder jag på denna bild jag tog i våras. Har totalt glömt bort den!



(Ursäkta upplösningen, det blir så dåligt pga. bloggen)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0