Söndag 2008.10.12

Bröllop (ska spela in en demo så att brudparet får höra, ska gifta sig i Skåne i november men bor i Stockholm)
Religionsprov
Psykologiinlämning
Svenskainlämning

Ja, jag har mycket att göra.. Denna vecka har jag bara rört vid projektarbetet, och har tyvärr får prioritera saker och ting som ligger närmre i tiden. Jag vill ursäkta mig till min handledare Thomas som kommer läsa detta, men jag lovar att kämpa vidare nästa vecka! Jag vill bara ha bröllopslåten och religionsprovet avklarat, sen kan jag köra vidare!

Min klass, ES06, medverkade på kulturnatten i fredags den 10:e oktober, och det gick ju bra!
Vi fick en perfekt lokal (stadshusets restaurang i Landskrona), och folket verkade vara positiva till våra små konserter vi höll under kvällen. Jag var dock mycket trött efteråt i och med att jag var sjuk, vilket jag tyvärr fortfarande är.. men någon gång blir det alltid bättre, så det är bara att fortsätta!

Just nu ska jag däremot ner och börja spela in bröllopslåten, sen efter det kanske jag råkar jobba lite med projektarbetet, men religionen måste göras!

Här får ni ännu en bild på min lilla ögonsten, min älskade hund. Visst är han bedårande söt?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0