2008.11.23 - Ledig helg!

Ännu har jag inte mixat min inspelning i Cubase, för denna helgen har jag faktiskt gett mig själv ledig.
Det har varit skönt att inte tänka på allt vad skolan heter, utan bara njuta av att det varit helg.

Var en runda på Grand Hotel i Helsingborg igår (lördag) och Kent Lundin, som är en kollega till min far och vän till familjen, spelade där och vilket drag det var redan vid 23 tiden!

Så nästa helg, på lördag, är det jag och min far som lirar där, och det ska bli så kul! Det är en månad sen sist nu som vi lirade där tillsammans och hoppas det blir en underbar repris!
Kom gärna dit!


Idag blev det sånglektion med min sångpedagog Maria Peterzon (som är en utav de finaste människorna som finns), och efter lektionen fick jag träffa hennes lilla son Theodor, han är så jädrans söt. Ni ska se hans ögonfransar!!
Fyndade även en jacka på New Yorker, i skinnimitation i en bikermodell, skitsnygg!

Så imorgon är det sovmorgon, nya ind.valet börjar inte förrän på fredag för min del, så det känns som en bra start på min måndag.

Glöm inte att rösta nu på mig till Lucia, drygt en vecka kvar att röst!
Sms:a
LT Madeleine    - till nummer 72500
Varenda röst uppskattar jag till tusen, det vore så gulligt av er om ni ville rösta! =)


Bilden tog jag vid farfars grav igår, en pärla från en utav kransarna pekade upp bland snön.. så vackert!


Jag under gårdagen! =)



Jackan som jag fyndade!

(Ursäkta kvalitén på de två sista bilderna, men vad ska man säga.. det är cam! Haha!)

1 kommentarer
Postat av: marie ch

hej vännen

Tror du jag kan få lösa bilder istället datan är dum jag har.Fina bilder du har fin blogg.Du sjöng så fint så tårarna kom det var bra att du orka.

kram mch

2008-11-23 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0