2008.11.19 - Begravning

Nu är begravningen över, och gud så vackert det blev!
Vet ni vad? Jag klarade av att sjunga. Det var mitt livs största utmaning hittils som sångerska,
att sjunga på en begravning, som t o m är en nära släkting till mig..
Jag sträckte helt enkelt på mig, bet ihop, och gjorde det för min farfars skull.. så nu är det gjort, och det känns bra.

Idag hinner jag tyvärr inte med att mixa min egen låt i Cubase, ska iväg till Lucia kören nu ikväll i Landskrona.

Rösta på mig som Lucia förresten!! =) 
 Sms:a följande: LT Madeleine    - till nummer 72500 (5kr + operatörstaxa).
Uppskattar varenda röst!!!

Tänker inte dela med mig av någa direkta bilder från begravningen, ganska privat tycker jag, men jag fotograferade alla vackra blommor och kransar folk hade lagt vid kistan, och fick en fin närbild på en utav dem!
Kolla så vacker!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0