Årsresumé 2008

Tänker inte skriva upp en massa frågor om vad som varit bra/dåligt eller kunde varit bättre osv.
Jag har däremot suttit och relfekterat över året och vad som har hänt i överlag.
Mycket dåligt och bra har hänt.

Urval ur det bra:

1. Jag blev fästmö till David Kitel, min älskade, och det var underbart.
2. Mina föräldrars företag går bara bättre och bättre.
3. Mina betyg ser oerhört bra ut, vilket jag är störtnöjd med.
4. Jag har utvecklats mycket inom musiken på alla möjliga sätt.

Urval ur det dåliga:

1. Min 18-års dag blev totalt förstörd. Tack? Hm.
2. Min familj har råkat ut för diverse tragiska saker.
3. Två utav de som står mig närmst har gått bort.
4. Många jag litade på har visat vem dem egentligen är och vänt mig ryggen.

Detta är som sagt bara ett urval ur allt det negativa som hänt, listan hade kunnat bli jädrans lång, men jag orkar faktiskt inte och vill inte dela med mig av mer, det blir för personligt! =)

Så, detta året ska jag avrunda med en stor smörgåstårta, fylld med räkor, ägg, sallad, majonäs, rostbiff... Gaaah, allt.
Sen efter det blir det massa godis, framför allt Marabou, och lite alkoholfri Kopparbergs päroncider, mycket gott.
Ser jag fram emot.

Men nu ska jag göra mig i ordning inför kvällen. Ska prova den där ögonfransfärgningen faktiskt och se hur det blir.
Sen ska tvätta och platta håret lite sådär snyggt och ta på mig min nyårsklädsel, så får jag tag på en vettig kamera utöver min cam så kan ni få se en BRA bild av det!

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll, och hoppas att ni också ser fram emot ett nytt år med nya möjligheter, och med mer positiva saker för min del, haha!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0