2008.12.23 - Skottlossning i Landskrona

Var som sagt i Landskrona idag och lämnade in lite hyrfilmer, och de som bor i Landskrona
vet att Hemmakväll ligger vid ett ställe som heter Godisparadiset.
 
Vid 15.30 stack mamma och jag in till stan, och det var efter tjat från mig.
Om vi hade stuckit ett bra tag senare hade vi antagligen fått uppleva skottlossningen i
Landskrona i eftermiddag vid kl 16.50 ungefär, för vi parkerade vid Hemmakväll.

En man har tydligen blivit skjuten och där var en del vittnen som såg ganska chockade ut.
Jag blir faktiskt inte förvånad längre, det känns bara fruktansvärt. Nä, så fort som möjligt kommer jag lägga Landskrona bakom mig, fy fan för den staden.

Läs mer på hd.se:
http://hd.se/landskrona/2008/12/23/skottlossning-i-landskrona-en/
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0