2008.12.23 - Projektarbete

Suttit i två timmar nu med mitt projektarbete, med framgång!

Låten "Eternity" som jag skrivit har jag lagt ny musik till, nu när jag har bättre utrustning måste det ju självklart läggas om.
Resultatet blir väldigt bra, så nu ska jag bara hitta en massa strings och pads att lägga så det blir maffigt och snyggt.
Sången lägger jag till sist.

Sen har jag även spelat in en del utav musiken till en låt som heter "Shy" av mina favoriter Sonata Arctica.
Jag tycker den låten är helt otrolig, så jag vill spela in den också. Haha, mycket man vill här i världen.

Ni ska få lite bildert på hur det ser ut på min "arbetsplats" under projektarbete, dock så är ju min fantastiska systemkamera i sönder och är på lagning fortfarande, men jag fotograferade lite med mobilen istället.. känns hemskt att lägga upp dessa bilderna, de är så dåliga, men jaja!


Datorn med Cubase igång..


Den fantastiska synthen med alla de fantastiska ljuden. Utan den vore detta omöjligt!


Vårt underbara nya ljudkort.. Motu 828 Mk3, Mums! Mikrofonen får ni se en annan dag!

(Sammanlagd arbetstid: 2 timmar)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0