2008.12.23 - 1 dag kvar!

Imorgon är det julafton, och jag har precis reflekterat över hur fort tiden har gått detta året.
Känns som om det var igår det var sommar? Men nä, under tiden har man hunnit både med det ena och det andra genom hösten, och jag kan säga att hösten har varit riktigt jobbig för mig och min familj.
"En olycka kommer aldrig ensam", hört det förr? Vi har banne mig fått smaka på det gång på gång nu detta året.
Det har inte varit lätt, men vi kämpar vidare ändå, vi är ju en familj.

Julen för mig är inte alla materiella ting så klart, det är bara ett plus i kanten.
Men jag älskar att vara med min familj på julafton, och känna att ännu en gång sitter vi här tillsammans,
och har klarat alla utmaningar vi varit igenom. Så denna dag kan man äta vad tusan man än vill, och bara ha det
trevligt.

Det är julen för mig. Och på tal om att äta, på nyår är det smörgåstårta hem till oss. Beställde den igår. Fy fasiken vad jag ska äta alltså, det ska bli frukost också, vi beställde ju en 10 pers. tårta när det bara är jag, mamma och pappa som äter det, haha!

Är helt nyvaken, och ska trycka i mig några mackor, så gott det är med rostat.


Imorgon önskar jag mig... snö!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0