2008.12.22 - Snart julafton!

Vaknade relativt tidigt idag, skulle in till stan och handla julgodis och de sista till julmiddagen.
Ska fira en del utav min julafton hos min faster med min familj i Glumslöv, de har ganska små barn och jag älskar
att ha med så små barn på julafton, för att då är det tomten som gäller! Det blir mer jul av det då tycker jag!

Men wow så mycket människor det var ute, vill knappt tänka på hur mycket det kommer vara imorgon? Haha!
Helt galet, och de flesta verkade överdrivet stressade också, jisses.

Fortfarande ledsen över min kamera, känns som om jag sörjer, haha! Men jag vill ju ha den tillbaka, kommer bli så tråkigt utan den. Men för att inte säcka ihop helt så ska jag nu sätta mig vid min inspelningsstudio och spela in lite musikbakgrunder tänkte jag, ska se om jag kan få ljud med synthen! Spännande att lära sig nytt hela tiden, men jobbigt när man tror att man gjort allt rätt och sedan är det bara en pytteliten sak som fattas, men det är sådant man lär sig av.


Såg på film igår kväll, "Cleaner" med b la Samuel L. Jackson, den kan jag rekommendera, den var väldigt bra!
The Happening vill jag också rekommendera med Mark Walhberg, riktigt bra film, fast den fått dålig kritik, men man vet ju hur kritiker är.. De rosar de sämsta och hittar massa småfel på de bästa tycker jag.. oförståeligt, speciellt kvällspostens kritiker, hahaha!

Vart ska ni fira jul och med vem? Blir det en tomte också? =)


Jag saknar min kamera.. märks det?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0