2008.12.21 - Dagen efter!

Sjöng på Grand Hotel igår.. och GUD vad jag är trött!
Man är helt slut, men annars brukar man vara någorlunda pigg efteråt, men idag är jag helt utslagen.
Kan knappt hålla mig uppe, men imorgon är det nya tag.

Dock så lämnade jag in min systemkamera idag, och tyvärr är det slutaren och autofokuseringen som
är i sönder, så nu blir det bara att vänta.. Är helt sjukt ledsen, jag har längtat ända sedan i maj när jag köpte min kamera, att få fotografera både julafton och nyår, och det känns för jävligt att det går åt pipan 3 dagar innan julafton.. Min vanliga tur så klart, jag HATAR det. Jag är helt knäckt.

Som sagt, nya tag imorgon, ska ringa HP och fixa min bärbara datorn, måste ominstallera hela datorn för att enligt dem är det något som har gått åt pipan även där, för att mitt trådlösa nätverkskort har också gått i sönder, TYPISKT!
Sen ska jag fortsätta med mitt projektarbete, för nu är synthen hemma och då ska jag spela in låten Eternity, med min nya fina studioutrustning, och bara njuta av den enorma skillnaden.

Snart är det julafton... men än en gång, vart är snön?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0